mercimeginanne Ebru6161 baby plus aldım belki emzik tutmaz diye ki öyle de oldu 😂 aynı anası hiç emzikle arası yok ☺️ Sadece arabada uyanıksa tutuyor ağzında o kadar başka zaman ağzına almıyor iyi ki boşa para vermemişim
Eymenbby4 Ebru6161 önemsemedim tutmaz belki diye yenidoğan wee baby kelebek emzik aldım çok sevdi alıştı bırakmadı hep wee baby kelebek emzik aldım
Hafise Ebru6161 boşa para dökmeye gerek yok 😁 önceden bu kadar pahalı cafcaflı şeyler yoktu hep dolandırıcı oldu millet 😁 bim den aktüel den 8 tl ye ikili wee baby aldım 😁
Misto Hafise bende ondan aldım bide ikili biberonundanda aldım🤩 sonuçta wee de güzel marka taa benim bebekligimin markası gayet kaliteli urunleride oglumda da weenin ürünlerini kullanmıştım bi sorurununu görmedim🤷♀️
Erceyl Ebru6161 bakkal memesi ;))) tarzı olanlar varya sadece onu emdi bizimki başka emmedi deneme yanılma yaptık yaklaşık 10 tane denedik ;)))
Kodalailesi Ebru6161 kızıma 5 farklı emzik denedik sadece Philips avent ultra air tutmuştu 2 aylıkken
Gullll35 Ebru6161 bence emziğe hiç alıştırma.bıraktırmak sorun, geç konuşmasına neden oluyor, düşürüp alıp ağzına koyması enfeksiyon kaynağı vs vs
Ebru6161 Gullll35 ya ne bilim haklisiniz da bi yandan gönlm verme diyor bi yandan ver napcam bilemedim 🤯