Merhaba guzel anneler size birsey danisagim 38+1 olduk bugun kontrolum vardi nstde bebegimin kalp atislarinda yavaslama cikti ultrasonda baktik plesanta bebegimin onunde duruyormus doktorum bu durumun normal dogum icin riskli oldugunu soyledi yinede cati muayenesi yapti 37+1dede catimin dar oldugunu soyledi..risk almayalim normal dogum cok zor olur cok kanaman olur bebegi vakumla cekmek zorunda kalabiliriz dedi cok uzuldum normali cok istiyordum risk almak istersen bekleriz biraz daha ama normal dogumu yapamazsan son anda yine sezeryana alabiliriz dedi bende kabul ettim pazartesi sezeryanla dogumu kabul ettim ama kafam cok karisik sizce ne yapmayalim ?