busraolmez Gebelik çok yeni oldugu için görünmez daha ddi kızlar doktor değerler normal ddi adetim 6 gün geçti kanama fln yoktu bugün adet sancısına benzer çok hafif bı sancı ve az bı kanamam oldu normal midir yaşayan var mı aranızda
melikeyldrm_54 busraolmez muhtemelen yerleşme kanamasıdır kırmızı adet gibi değilse sorun olmaz ama yinede doktorun bilmesi lazım
Beyzan busraolmez kanamanin miktarına rengine bağlı. En güzeli doktora gitmeniz acilen beta ya bakar düşüs var mı diye yerleşme kanaması da olabilir kimyasal gebelik de olabilir. İçini ferah tutup risk almadan Dokrora gitmekte fayda var