Ebru746 merhaba. Benim de 20.haftamdan beri suyum fazla çıkıyor. 24 te şeker yüklemesi yaptırdım, üst sınıra yakın olsa da normal sınırlar içinde çıktı şekerim. Yani gebelik şekerim çıkmadı. Başka doktora gittim o da aynı şekilde fazla gördü, (243 mm olarak ölçtü. Max 240 olması gerekirmiş) birkaç kan tahlili istedi herşey temiz çıkınca beni üniversite eğitim araştırma hastanesine sevk etti. Ben de sabah sevk edildiğim hastaneye gittim. Tüm sonuçlarıma baktılar. Orada ultrasonda suyumu 150 160 mm civarı ölçüler. Yani normal. Asistan, doçenti de arayıp bilgilerimi verdi. Şu an için takip etmek dışında yapılacak bişey yok, bebek tam haftasıyla uyumlu hiçbir sıkıntısı yok takip edelim, artıp azalma durumu olacak mı bunu gözlemleyelim dediler. Bu artık 3.hastane olduğu için ben de düşünmeyi bıraktım. Sadece biraz yediklerimi kontrol edeceğim. Gerisi de nasip artık.. Erken doğum falan diyorlar ama daha su fazlalığının tam nedeni bile tespit edilememiş. Bebek haftasıyla uyumlu gittiği sürece sorun yok sanırım