Busrazeynep42 benimde o şekilde tokluk düşük çıkıyor ama açlığa çözüm bulamıyorum bende sordum ama malesef ki faydalı bir yanıt alamadım. Doktoruma sorucam salı günü biyerde hata yapıyoruz kesin çünkü tam tersi olmalı. Hatta benim bugün açlık değerim tokluk değerimi geçti 🤦🏻♀️ akşam 8den sonra bişeyde yemiyorum yememek mi yanlış ara öğün yap saat 10 gibi diyen var hiçbişey yeme diyende. Bir çözüm bulucaz inşallah