zeynepylmz Kızlar 34+5 haftalık hamileyim iki gündür karnım taş gibi sertleşiyor bebek hareketlerini hissediyorum ama eskisi gibi çok değil en son pazar günü acile gittim nst ye bağlandım bi sorun yoktu şimdi böyle olunca endişelendim tekrar doktora mı gitsem?
Papatyamsi zeynepylmz boşuna gitme derim artik böyle sertleşecek bebegin bende 37+3 haftalığım top gibi yapiyor kendini
Mrv24 zeynepylmz o sertleşme çok uzun sürerse hemen gel dedi doktorum. Ama şöyle uzanıp geçiyorsa sıkıntı yok normaldir. Bende de oluyor ve heraketleri bir nevi azaldı
Cidemkisa zeynepylmz benimde toplanıyor öle doktor normal.dedi uzun süre olur pozisyon değiştirince geçmezse o zaman gel dedi onun dışında olunca dinlen geçer dedi.
zeynepylmz Papatyamsi teşekkür ederim canım Allah razı olsun,hareketlerinin yavaşlaması normal mi peki?
Papatyamsi zeynepylmz Allah senden de razı olsun, tabiki normaldir sonuçta bebeğimiz büyüyor yeri daralıyor haliyle haraketler yavaşlıyor azalıyor
Devrimmmm Bende de toplanıyor bi tarafa ama ben karnımı okşuyorum öyle durumlarda. Hareket etsin kıpırdasın diye. Yerleri daraldı iyice,heralde hareket edemeyince toplanıp durayım bari diyor lar sanırım bebeler ☺️