hazaltolga1 Nimet16 ay maşallah baya erken duymuşsunuz kalp atışını da 😍 bende çok heyecanlıyım inşallah sağlıklı bir şekilde duyarım 🙈
Zeynommm19 4 mart son adet tarihim, şu an 4 +3 uz. 15 inde doktor randevum var, umarim hem keseyi goruruz hem de kalp atışını duyarız 😊
hazaltolga1 Zeynommm19 bizden de miniksiniz 👼🏻 inşallah sağlıkla görürsünüz çok heyecanlı bu zamanlar ❣️
Yesim_2021 @hazaltolga1 hazaltolga1 Merhaba 4+4 te gittiğiniz de kese göründü mü ? Sağlıcakla kucağınıza alın inşallah 🥰
hazaltolga1 Yesim_2021 evet vajinal ultrasonda gördük ama karından görünmez dedi doktor erken olduğu için
Tmerve Yesim_2021 hayır canım doktor 4+4 için çok erken diyor 5+1 de gördük keseyi biz o da alttan muayene ile
EylulHifaa hazaltolga1 merhaba benimde son adet tarihim 25 şubattı bugün tam 5+3 olduk en son çarşamba günü gittik doktora keseyi vajinal ultrasonla gördük haftaya tekrar çağırdı doktorum bu sefer inşallah bebeğimide görebilirim🥰
hazaltolga1 EylulHifaa aramız bir gün ve bende salı günü gidip aynı şekilde gördüm keseyi haftaya tekrar gideceğim 🙈 hangi gün kontrolün haberleşsek mi buradan çok heyecanlı 😍
Canimoglummmm hazaltolga1 23 subatti son adet tarihim ama 35 günde bir adet oluyordum ben sanırım yumurtlama günüm 21.gune denk geldiği için bebekim 1 hafta geride 4.5 haftalık falab.Göremedi doktor cuma günü haftaya gel dedi.Bugunde kahverengi lekelenme oldu bir kere içim içimi yedi yarın sabah doktora koşacağım 😢
hazaltolga1 Canimoglummmm geç döllenmedir kahverengi leke de yerleşme kanaması olabilir korkma inşallah bir şey yoktur haber ver mutlaka 🙏🏻
Bebegim4 Canimoglummmm kuzum benimde adetten 2 gün önce yani 4+ sıralarsa oldu 8 9 saat kadar yoğun olmamakla birlikte geçti hamd olsun yerleşmedik Allah’ın izni ile bende çok panik yapmış ağladım kendi kendime yerleşme Allah’ın izni ile diyip teselli ettim bol dua et doktor bu haftalarda olur demişti 🙏🏻😘
Bebegim4 hazaltolga1 benimde 29 Mart son adet tarihim bizde 5 haftanın içimdeyiz Allah’ın izni ile ama kontrole gitmedik daha hiç ayın 15 de gidicez nasipse çok heyecanlıyım ve korkuyorum 🙈❤️
hazaltolga1 Bebegim4 ayın 12’sinde benimde kontrolüm bebeği görmeye gideceğiz belki kalp atışını da duyarız 😍 çok heyecanlı gerçekten inşallah sağlıkla görürüz bebişleri 🙈
happylife Bebegim4 benim son adet tarihim 19 mart şuan uygulamada 4+6 görüniyor, normal mi ki Bebegim4
Bebegim4 hazaltolga1 yaa inşallahhh💕 biz 6+5 günlük oluyoruz inşallah çıkarmı bilmiyorum daha keseyi bile görmedim hepsini göreyim stres olmasın dedim 🙈 Allahım doğum yaklaştığı zamanları konuşmak nasip olsun daha çokk var 🙈💕
Bebegim4 hazaltolga1 benim afedersiniz alttan sancı bıçak gibi birden giriyo ve rahim yumurta kasık bölgeme bıçak gibi oluyo mu size de oluyomu anlık girip çıkıyo
hazaltolga1 Bebegim4 benim hiç belirtim yoktu ama bu sabah bel ağrım başladı regl dönemindeki gibi sanırım yavaş yavaş belirti göstermeye başlıyor, bildiğim kadarıyla sizin dediğinizde normal kontrole gittiğim doktor bunların olabileceğini söylemişti
hazaltolga1 Bebegim4 bende bekleyeceğim diyordum ama bekleyemedim iyi yapmışsınız zaten küçük olduğu için karından ultrasonda görünmüyor vajinal ultrasonla baktırdım ona rağmen kese çok küçüktü şimdi 6.haftanın içinde gideceğim ki hepsi bir aradan çıkar diye düşünüyorum 🥰
hazaltolga1 Bebegim4 evett doğuma çok var daha düşünemiyorum bile sağlıkla kalp atışlarını duyalım da sonra cinsiyet heyecanı ondan sonra alışverişler falan derken zaman geçip gidecek 😍
Zeynommm19 Bebegim4 merhaba bugun keseyi gorduk kalp.atisini da duyduk 6+1 deyiz sen ve bebegin nasıl?