38.haftam bugğn normalde pazartesi yapılacak olan muayenem geçen geceden beri gelen nişanımdan dolayı bugün yapıldı. Arkadaşlar sadece şunu söyleyebilirim. Hayat felsefesi olarak asla kendi deneyimlemediğim bir durumu başkalarının anlatımıyla iyi yada kötü diye kendimi şartlamam.. nst ve ultrason muayenesinden sonra çatı muayenesi yapıldı. Dr um 2 parmağına jel sürdü ve derin nefes al kuzucum dedi. Üzerimde bir örtü vardı. Çatala çıkmadım muayene masasında dizlerimi kendime doğru çektim. 2.saniyedr harika r çatın var herşey güzel olacak dedi. Biraz ileri doğru bastırdı ama 10 sn geçmedi emin olun. Açılmada başlamış 1 parmağıö giriyor bak kafasına bile dokundum dedi. Asla el kol sokmadı. 2 parmakla hiç hissetmeden 30 sn felan bitti. 4 kiloya kadar rahatça doğurabilirsin dedi. Başından beri çok uyumlu ve bilinçlisin zaten birlikte harika bir doğum yapıcaz dedi. Ve bittiii… Sakın sakın olumsuz paylaşımlardaki durumlara odaklanmayın. Mutlaka kötü deneyimler vardır. Ama acı eşiği psikoloji dr tavrı vs bunların hepsi ayrı etkenler. Sizin bunları yaşayacağınız asla garanti olamaz..