esraozbl Kızlar yarın sezeryan doğum olucam nasipse korkum var bıçak altına yatmaktan dualarınızı eksik etmeyin lütfen🙏🏻🙏🏻💕💕💕
Dareyn esraozbl Ayyy elhamdülillah Elhamdülillah 💕 Rabbim sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin inşallah. Ben de sezeryan olacağım kaç haftalık iken alacak doktorunuz benim ki net bir şey demedi 🥰
Prenseslerinannesi_06 esraozbl Allahım sağlıcakla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🙂biz hamile olan annelerede dua edin lütfen benim kalbimde sıkıntı var ve normal doğum diyorlar çok korkuyorum
esraozbl Prenseslerinannesi_06 allahım izin verirse doğum şurasında bol bol dua etmeye çalışcam sizleride anmak nasip olur inşallah💕😘