Sisirella Ya canım neden durup durup hamilelikte lazer yaptırmaya kalkıyosunuz ki zararı da olur ama zaten bi işe yaramaz hamilelikte hormonlar tamamen değişiyor bi etkisi olmaz ki hamilelikten önce yaptırsan bile hamilelikte bir miktar tüy artışı oluyor .Ben hamilelikten bir sene önce lazer yaptırdım lazerci seansa başlarken de bitiştede söyledi hamilelikte hormonlar değişeceği için tüylerinde tekrardan bir artış olabilir doğumdan sonra 2-3 seans daha yaparız dedi gerçektende eskisi kadar yoğun ve koyu renkli çıkmasada özellikle genital bölgede bir tüylenme oldu . En mantıklısı bir daha hamilelik düşünmediğin zaman lazere başlamak 🤗