Cansum1
[bilinmeyen] herkes gidiyor en önemli bir test organlarına tel tek bakılıyor Allah korusun bir durumda doğumdaaa hemen müdahale etme şansları oluyor kesinlikle yaptırın.
aynil
[bilinmeyen]. bende gıttım onerırım sızde gıdın ayrıntılı bı sekılde ıncelıyorlar daha tecrubelıler 45 dk ınceledıler butun organlarını bebegın bı sorun gordugunde yonlendırıyorlar .
Glcn
Ayrıntılı ultrason u perinatologta yaptirman çok daha iyi çünkü ayrıntılı ultrason alanında eğitim almış . Ben de gittim gayet de memnun oldum her şeye beyin gelişimi göz lensi yüzü anne karnında duruşu iç organlarının hepsinin detaylı çalışma şekli kordon damarları el ayak kısacası aklına gelebilecek her şeye bakıyorlar .
Minikmucizem1
[bilinmeyen] genel de önemli bsy olduğun da gönderilio beni de böbrekte büyüme war diye yollams ti doktor
Twinsmom66
[bilinmeyen] benim ikiz olduğu için hem perinatolog a hemde kendi dr uma gidiyorum 13. Haftadan beri
Almira89
[bilinmeyen] canim sen bilirsin ama ben gitmeni tavsiye ederim. Ikili testle alakasi yok. Bebegin butun organlarini ayrintili bir sekilde inceliyor.
Nefesimm
Istanbuldaysan Zeki şahinoğlu tek gecerim.