Kizlar bulasik makinemi alali 1 ay oldu daha yeni yani.Ama inanilmaz koku yapiyor koydugum iki bardak iki kisiyiz okdr cok bulasigim da olmuyor ve temizleyip yikayip koyuyorum sadece bardak koyunca bile kokuyor normalmi bu.Yeni aldim hani ici temiz parlaticisi tuzu vs hepsi de var içinde neden boyle kokuyor ve nasil gider bu koku yardimci olabilirmisiniz