Kubramrngz Bu ay sonu doğum iznine ayrılıcam 32. Hafta raporumu alıp ama Mayıs sonu 10 günlük bir rapor aldım gıda zehirlenmesi geçirdim. Doğum raporu ödemesini alırken bu 10 günlük raporum sorun yaratır mı ödememi alırken