turansmom1 Hilall35 Yiyebilirsin ama cok aşırıya kaçma birde çiğ et olmasın. Yedikten sonrada ılık süt yada sade maden suyu ic çok mide yanması yapıyor kuzucuğum💞
Suheyla06 Hilall35 ben deli gibi yiyorum kendim yapıyorum yada dışardan allahım bebeklerimizi korusun 😊
melikeyldrm_54 Hilall35 ben hamileliğim boyunca yedim mide yanması yapar en fazla Ayriyetten acı falan koyma içine bişey olmaz canın çekince ye 🤣🤣
kayramom1 Hilall35 nerdeyse her gün yiyorum hep sevmiştim hala tiksinmedim etli değilse sorun yok bence
Buketkucuk Hilall35 etli değilse yiyebilirsin bende hamileliğimin ikinci üç aylık döneminde çok yemiştim hep canım istiyordu şimdi en son 3 ay önce yedim sanırım 34+4 haftalığım 🤪