Seyda2434 Başakşehir cam ve sakurada memnun kaldıgınız kadın doktor varmı? Detaylı ultrason olarak nasıl bir yer eş içeri alıyorlarmı
yavrukelebekk Seyda2434 ben oradan takipliyim ama detaylımı orada yaptırmadım. O zamanlar yapmıyorlardı. Normal muayene hakkında bilgi verebilirim ama detaylıdaki doktorları bilmiyorum maalesef. Eşinizi içeri almıyorlar o kesin.
Msydn6 Seyda2434 Kesinlikle Demet Acar diyebilirim 🤗🌸 kendisi çok naif samimi ve ilgili bir bayan bugüne dek birçok farklı doktora muayene oldum gerçi hemen hemen hepsinden de memnun kaldım ama en iyisi Demet hanım
Aras_bebek Seyda2434 bugün randevum vardı Alime dilayda uzun gül ’e kendisi ilgili ve kibar bir doktordu tavsiye ediyorum
Msydn6 yavrukelebekk aynen bende orda takipliyim benim haftalarımda da yapılmıyordu ben Sadi Konukta yaptırıp gelmiştim
Seher12345 Msydn6 demet hanım hangi hastanede bndr ilk defa kanunuden randevu aldım günümü bekliyorum doktorum fatma adı nasil biri bilmiyorum inş ilgilenirler
Sevv yavrukelebekk bende orda takipliym.burcu ucara randevu aldim 12 nisana.bende ilk kez o doktora gidicem.umarim iyidir.
yavrukom Seyda2434 eşler bekleme salonuna bile alınmıyor kadın doğum bölümunde hemen hemen tüm doktorlar çok iyi detaylıyi geçtiğimiz hafta yaptirdim renksiz ultrasondu ve ultroason görüntüsü vermedi Dr ben daha yüksek bı bekkenti ile gitmistim
yeniannna34 Seyda2434 bende oraya takipliyim detayliyi bilmiyroum ama 2. Gidişim bende Dilara hanıma gidicem ama genellikle doktorlar iyi diye duydum😊