35rabia Kizlar merhaba sabah biraz su şeklinde akıntım olduğunu yazmıştım biraz öncede baya koyu ve fazla miktarda kokusuz bi akintim oldu baya yoğun ama kan ve kahverengi değildi doğum yaklaştığı için mi acaba bilgisi olan var mı
Heein 35rabia kac haftalıksın canım bendede bazen oyle oluyo bi heyecanlanıyorum ama ilk doğumumdan biliyorum o nişan dil nişan koyu kıvamlı pembe kahverengi kanlı oluyo
Sudeekalay 35rabia doğum nişanı denilen tıkaç daha yoğun ve toplu geliyor hafif rengi kahverengi veya daha koyu olabiliyor ama en önemli ayırt edici belirtisi yoğun ve toplu halde gelmesi
35rabia Heein 38 deyim canim bide dünden beri adet ağrısı gibi ağrım olunca bazı postalarda böyle beyaz da olabiliyomuş diye okudum o yüzden
35rabia Sudeekalay Yoğun ve topluydu canim ama renk olarak bilemedim zaten beyazdı yani hatta iç çamaşırına gelmişti ben değiştirmek için yatak odasına gittim değiştirdim birde peçeteyle sileyim dedim peçeteye geldi baya uzun şekilde ve koyu şaşırdım hatta o kadar gelmesine
Sudeekalay 35rabia sancılarını takip et 5 dakikanın altına düşerse veya suyun gelirse hastaneye gidersin