Gururunannesi 4 buçuk aylık hamileyim. Kızlar sizinde böyle bazen durduk yere sanki içinizden birşeyler çekiliyor mu sanki göbeğimden çekiliyor birşeyler. Yan yatınca diniyor biraz . Çok rahatsız oluyorum
Candice07 Gururunannesi bana öyle olunca bir rahatlama geliyor. Bebek hafiften hareket ediyor yer değiştiriyor. Böyle Bi anda orada birşey yokmuş gibi oluyor. Onu mu diyorsunuz acaba?
Ediz101019 Gururunannesi bende 14+2 yim.karnım çok geriliyor çok açıyor.eğilemiyorum artık .karnım çok acıyor
Gururunannesi Candice07 hayır bebek hareket edince bnde hoşlanıyorum hiç durmasın istiyorum. Böyle icimden birşeyler çekiliyor. Rahatsız edicek derecede
Akbulutsevda Gururunannesi göbeğin açılıyordur belki malum 4. Aydan sonra çok hizli bir büyüme sürecine giriyorlar. Yerini genişletiyor olabilir 🙂