Ilayda08 bence ikinci gebeliğinizi hiç riske atmayın bana da aynı şeyler söylendi ikinci gebelikte de aynı şeyler olursa araştırırız denildi keşke doktoru dinlemeyip ikinci gebeliğimi hiç riske atmadan başka doktorların fikrini alsaydım 300 liraya bu testi yapan kurumlar var bu testi yaptırın pıhtılaşma varsa bina önce iğneye başlayın iğneye başlayınca da tekrar dozun yetip yetmediğine dair test yaptırın mesela ben hamileliğimin ilk günlerinde 8 binlik iğne kullanıyordum test yaptırdım dozu yetmiyomuş şuan 12 binlik oksapar ve aspirin kullanıyorum inşallah sizde yoktur ama yine de ihmal gelmeyin derim ben ikinci gebeliğimde araştırmadığım için çok pişmanım çünkü bebegini kaybetmek hiç kolay bişey değil allah kimseye yaşatmasın