Kediannesi123 Melike_71 bende 22. Haftadayım bende de oluyor iki gündür ilaç kullanmama rağmen oluyor. Doktora gittim bugün farklı ilaçlarda başladı olmaması için sizde mutlaka gidin
Selinda Safisss doktorunuza görünün bence, erken doğum riskini belirtiyor bazı toplanmalar. Biz de sadece tahmin yürütüyoruz, en doğru cevabı doktorunuz verir