melek1608 Benim sütüm olmadığı için ben 6 ay kadar emzirdim onda da çoğu mama takviyesiydi termos benim elim ayağımdı şimdi oğlum 2.5 yaşında gece sütü için yine kullanıyrum migrostan kolay kullanılabilen düğmeli kapaklı termos almıştım çok memnunum suyu 1 gün soğutmuyo eğer mama kullanma durumunuz olursa ihtiyaç duyarsınız mutlaka