emine985 transfer öncesi 2 hafta estorofem kullanılıyor rahmi kalınlaştırma için transfer sonrası buna ek olarak climara fort kullanmıştım aynı amaçla daha da ilç kullandım tutunması için kan sulndırmak içi 2 şer tane folik asit filan baya bi ilaç evet bunlar çok ama herşey evlat için keşke sağlıklı olsak da herşeyi doğal yolla olsa gebe kalma ve ya düşük problemi olmasa ama insan mecbur kalınca kullanıyor zaten rahmi kalınlaştıran östörojen hormonu yni o ilçların içeriğ bu ki bu hormon insan vücudunda salgılanan birşey yabancı birşey verilmiyor progestran da aynı şekilde gebelik için ikisi de vücutda var gebelğn oluşması içn destek amaçlı veriliyor bu ilaçlar o kadar emek ve para verdiğimiz tedavi boşa gitmesin tedbir amaçlı kullanıyoruz