Kızlar 10 gün önce kanamamm oldu kan uyuşmazlık iğnesi yaptılar 2-3 gün önce kanamam oldu acile gittim düşük tehdidi var dedi dedi doktor dinlensin dedi kontrollere gelsin bi ilaç bi şey vermedi özele gittim kendi doktorum progestan verdi kullan dedi bugün gittim devlet de ki doktor kullanma dedi ve özel de ki doktor bi hafta sonra gel dedi 2 Li tarama testi yapalım devlet de ki dedi 2 hafta sonra çok kararsız kaldım kafam allak bullak oldu karışık bi yazı oldu ama bana fikir verir misiniz ?