29+2′yim. Bebeğim 1 aydır karnımda aşırı derecede hareket ediyor hiç durmuyor..Böyle hafif hareketler de değil sert şekilde. Genelde hareketsiz olması sorundur biliyorum ama bizimki de aşırı hareketli çünkü çevremde hamile olan arkadaşlarımın hiçbirinin böyle değilmiş, acaba normalden çok hareketli olması da bir sorun teşkil ediyor mu? Kontrolüm taa 32.haftada o yüzden doktoruma da soramıyorum.