dilaraemral Kizlar merhaba 14 haftaligiz ayaklarini kapatti yine gostermedi cinsiyetini doktorum yuzde 60 kıza benziyor dedi ama ayaklarini kapattığı için goremedi sizce kiz mi erkek mi ?
Hiranurecrin dilaraemral ben anlamam ama kıza benzettim kafa yapısı çok minnoş ve tatlı bi kız gibi duruyor sanki😊☺
dilaraemral Hiranurecrin ay teşekkür ederim Allahim hayırlısını versin ama insan merak ediyor burda hep erkek denmişti ondan yine attım 🙂
Hiranurecrin dilaraemral Olabilir tabii .ama kızların yapısı daha naif ve tatlı olur ya o yüzden tahmin yürüttüm kız olursa çok güzel bir kız olacağı kesin çok tatlı görünüyor çünkü 🥰ama erkekte olabilir tabii anlamam çünkü 🙈😄
Selly dilaraemral sizinki de benimki gibi 18 haftalık olduk hep ayakları kapalı 😂 doktor bu kadar iyi gizlemiyorsa kız dedi %90 ama hala bir belirsizlik 🤭 maşallah aynı benimkine benzettim bencede kız gibi sağlıkla gelsinler 🌼🌼
BRUTAL-BETTY Gulsen4224 https://jetimg.com/i/XVW79 canım arkadaşımın ultrason fotoğrafı rica etsem bakar mısın