denizkizim hanımlar merhaba 33. haftadayım hiç demir ilacı kullanmadım. kan ilacı kullanıyorum sadece. değerlerde de bi sıkıntı yok ama illa kullanmak gerekiyor mu. sağlık ocağı devit3 verdi ama kendi doktorum bi şey vermedi
Meless denizkizim kan ilacınızın içinde demirde vardır büyük ihtimal o yüzden doktorunuz gerek duymamıştır
melikeyldrm_54 denizkizim evet kullanmak gerekiyomuş bende içmiyorum kan ilacını ama doktorum doğumdan sonrada kullancan dedi hep unutuyorum içmeyi
Gizoos denizkizim canım tavsiyem devit 3 damlada kullan hamilelik dışında d vitamini kullan iyi olanlar koronaya yakalandığında daha rahat atlatıyormuş Rabbim yaşatmasın tabi ki ben her ihtimale karşı kullanıyorum eşimede kullandırıyorum. Birde ben sabah akşam farklı kan ilacı kullanıp üstüne devit 3 kullanıyorum
Ddmbcglu denizkizim bende sadece kan ama kan ilacı zaten +demir için dedi bana doktor ekstra demir vermedi.
Smyy00 denizkizim kan ilacı derken hangisini kastediyorsunuz genelde demir ilaçlarına kan ilacı denir