BGMm canım benım 6 haftalıkken bı basladı 30 a kadar sırt agrısı cektım düşün sadece sol tarftı benım çok zordu ben sıcak şu torbası koyduğum zaman hafıflıyodu 15 20 dk tutuyodum onun hafıfletmesıyle uyumaya calısıyodum ☹☹ başka bulduğum çare yoktu malesefkı ama 28 den sonra azaldı 30 dan sonra şuan 35 haftalıgım bı ıkı kere agrıdı artık agrımıyo sırtım başka dertler çıkıyo 😖😖