30.Haftaya gireceğim.bebegimin hareketini az hissediyorum bir haftadır.çok yavaş zor hareket eder gibi.bu normal mi?
20.- 28. Hafta arası güzeldi hareketleri. Pazartesi günü kontrolümüz.konusurken bile bazen yanıt verir gibi hareket ederdi şimdi oda yok..