2021annesiyim Hatice4446 evet tabiki de oluyor ben 37.haftamdayım ayaklarım üşüdüğü zaman inanılmaz derecede karnım kasılıyo doğurcam sanıyorum ama hep dikkat ettim ne zaman ayaklarım buz gibi olsa o denli sancım oluyo hemen sıcak su battaniye alıyorum o an rahatlıyorum
melegiiimm Hatice4446 olur tabi olmazmi.kasiklar ilik ilik agrir.oyuzden ayak ve karin bolgesini korumamiz lazim
Siibeell Hatice4446 yaşadıgınız yalancı sancılar olabilir, sancı zaten adet agrısı gibi üşütünce karın agrısı gibi oluyo o haftalarda benimde oluyodu yalancı sancılarım ama eger gerçekten üşüttüyseniz sancı olacagını sanmıyorum
Siibeell Hatice4446 benim doguma kadar devam etmişti, aynı adet agrısı gibi işte aferdesiniz ishal olunca karın agrır ya o şekilde hafif hafif oluyodu ara ara devam ediyodu ama doguma kadar geçmedi yani doktorum bi sorun yok yaşanılabiliyo demişti
Hatice4446 Siibeell evet ya aynısı şuan hafif hafif inceden inceden giriyor sancılarım adet olcakmışm gibi aynı
Siibeell Hatice4446 şiddetlenmedigi sürece kanamanız olmadıgı sürce bi sorun olmaz inşallah 🤗 korkulcak bişey degil yani bebek artık büyüdügü için rahime baskıda yapıyo ondanda oluyo
Hatice4446 Siibeell yok fazla şiddetlenmşyor Allah’tan kramp şeklinde oluyor sadece arada siz kaç haftalıksınız şimdi ☺️