Bnselz Gllpkr canım ada cayı nasıl gidiyor😅 bar mı bir gelişme ben bunaldım valla😂bende de 3.5 yasında kız var bir an önce doğsında büyüteyim die bakıyorum😅
Gllpkr Bnselz canım bu günde içtm ama bilmiyorum kasılmalarım dünden beri baya fazla bide vajinama çok baskı var oralarımdada sancı var gibi olucak inşallah inanıyorum☺🤭
Aybigen Gllpkr rahimde kasılmaya Ve açılmaya neden olduğu söyleniyor hatta ilk aylarda düşüğe neden olabileceği için içilmemesi gerekiyormuş ama doğumu başlatmak için kullanılabilir. Doktorunuza danışın yinede
Gllpkr Aybigen doktoruma yazdım kullanabilirsin dedi dün bu gün içiyorum ama o kadar az koyuyorum ki zaten çay bardağına yapıyorum
[silindi] Merhaba ben 5+3 haftalık hamileyim. Aşırı gazım var. Rezene iyi geliyormuş ama zararı var mı? Günde 1 bardak rezene içsem?
Bnselz [silindi] canım bence içme cümkü cok yeni bebişin. İlk aylar bitki cayı maydonoz tüketmek bile tehlikeli