Merhaba hamisler 15+3 haftaligim dünden önce ki gün göğüs kafesim de baskı vardı burda sordum kese büyüdüğü için organlara baskı oluyo denildi oxk şükür geçti bi saat önce falan uzanıyodum aniden boğazımdan bisey girdi çıkdi sanki Bi tuhaf oldu sigara içeyim dedim ay böyle boğuluyo gibi oldum şu içtim direk istifra ettim değişik şuan boğazım girtlagim ne bu sizce size de böyle oldu mu