Selamlar. Benim cevremde gördüğüm ve çok duyduğum dogum iyice yaklasınca hamilelerin burunlarına bir şişlik geliyor sanki. Nişan ve suyun gelmesi, sancılar tabiki en net belirtiler. Peki sizlerin duydugu, gördüğü doğum geliyor diyen belirtiler neler?