Umudumsuun benim de 1 kaybım var ama o kayıpları düşünüp de yine aynı şey olur mu diye üzmeyin kendinizi ben de ilk zamanlar bi stres yaptım sürekli acaba acaba diye gezdim ama bu güzel günleri zehir etmekten başka bir işe yaramadı o yüzden ben yaptım siz yapmayın🤗 sağlıkla alın kucağınıza 🎈