melikeyldrm_54 Hsynftm bel ağrısı ilk aylarda normal ama karın ağrısı varsa doktora gitmen lazım canım ihmal etme
ipek_bulde Doktoruna danışabiliyorsan telden danış yoksa doktora git canım… eğer ağrılar çok rahatsız etmiyorsa normal diyorlar ama çok şiddetli ise doktora gidin diyorlar sakin ol ağrıya çok odaklanma
zerina_010203 O haftalarda olabiliyormus aynı şikayete gitmiştim bebek büyüdüğü için olabilir demişti ama doktora gitmenizde fayda var