Gurbetci53 Beyza12345 benim de 2.gebeliğim. 13 hafta bitti bugün. Çok Bi belli olmuyor hala. 😅 Gören anlamaz yani hamile diye
BurcuLice Beyza12345 canım gazdan dolayı şişkinlik olabilir doktoruna danış gaviscon şurup yazsın yada kefir içebilirsin günde bir adet maden suyu
ATC Beyza12345 ay benim de öyle şu an kendi göbegim diyorum yok diyolar 2.de daha çabuk çıkıyor 12+2 yim
Zhraaltun Beyza12345 oda bişey mi bn 9 haftalik hamileyim 5 aylik gni duruyorm 😀😀 bu ilk hamileligimde hc belli etmiyodu 5 aylikkrn bile
Nebos Evet kesinlikle katılıyorum bende öyleyim ilk gebelikte 19 haftalıkken çok az yeni yeni çıkmaya başlamıştı ikinci gebeliğim şu an 16 haftalık maşallah çıktı bile :)
Beyza12345 Nebos walahi saka gibi iki haftaya kalmaz iyice çıkacak ilk hamileligimde çıksın diye beklerdim şaşırdım bunda ve daha 12 haftalık 😊😊😊cinsiyet belli mi acaba sizin
Beyza12345 Zhraaltun tek değilmişim demekki aynen öyle 5 aylık gibi benimde 😂😂😂😂😂cinsiyetler belli mi acaba
Zhraaltun Beyza12345 cok merak edyorm ama daha ufaktr bnce smdi belli olmaz 9 haftalik ya jnsallh bi kac hafta snra öğrenirm😀
hilal8689 Beyza12345 benim ilk gebeliğim birde zayıf hamile kaldım 47 kiloyla hiç çıkmadı. Moralim bozuluyor😞
Dilekcnkn Beyza12345 benimde 11+5 geceleri tamam diyorum gazdan şişiyor ama gündüz kalktığımda da var yani artık bebekmidir nedir bilmiyorum ama çıkmış göbeğim ☺️
hilal8689 Dilekcnkn 13. Haftada hala 47yim bulantıdan alamadım😞 karnımda hiç çıkmadı. İnstagramda yazıyorum 13 hafta etiketindekiler gibi değil karnım.
HavvaMerve Beyza12345 İlk hamileliğim de benim de çok geç çıktı ikinci de kocaman olmuştu karnım 🤦🏻♀️😇
Dilekcnkn hilal8689 bak genel olarak söylim bebe bisküvisi muz süt yap o çok güzel kilo aldırıyor ve yemek yiyemiyorsan bile meyve ye benim çol şükür iştahıö yerinde çok acıkıyorum hatta