11+5 te devlet hastanesi ne gittim bacak arası dolu gibi dedi ama yanilabilirim dedi burada birçok kişi tahmin de bulundu hepsi erkek dedi dün 12+5 te gittim özele söylemedi çok erken dedi çok ısrar edince çok küçük bı ihtimal kız olabilir dedii başına böyle bişey gelen varmii öyle olup ciniyeti öğrenen varmiii