Kızlar 11 haftalık pko hastası bir gebeyim. İnsülin direncim var bu zamana kadar hep Glifor kullandım.. doktorum 12. Haftada bıraktıracağız dedi. Multivitamin başlayacakmışız. Glifor u bırakınca bebeğime bişey olur diye korkuyorum. Bi tane bundan önce 8 haftalık kalbi durmuştu. O zaman Glifor u düzensiz kullanmıştım. Benim gibi ilk haftalar Glifor kullanıp sonra bırakan sağlıklı dogum yapan var mı😑