CigdemSenol gerçekten çok önemli ,doktorumdan çok memnundum,çok ilgili ama tam konuşmama gereken zamanlarda ulaşamamak beni strese soktu.Asistanlar genellemiyorum ama bir şey soruyorum cevap vermiyor kendi aralarında sohbet ediyorlar vs.Ne ultrasonu çeviriyor ne fotoğraf veriyorlar.Plesanta previa var bende alttan muayene yasak ama bir tanesi alttan muayene yapmak istedi doğum şeklini belirleyeceğiz dedi ki kendi doktorum kesinlikle sezaryen demişti.Allah yardımcımız olsun inşallah sağ sağlim kucağımıza almak nasip olsun