Elfsndkl 20 haftadan sonra hareketlerini yavaş yavaş hissetmeye başlamıştım ilk gebeliğim ama hıçkırmasını normal bir hareketten ayırt etmek 30 dan sonra başladı bende. Çünkü 30 dan sonra hareketleri iyice sertleşti tekme olarak değilde karımın tüm bölgesinde bir hareket söz konusu şu an. Hıçkırığında ise çok derin den pıt pıt pıt diye gelen his diyim artık 😇😇😍 ikisinin ayrımını 29.30. Haftadan sonra yaptım ben. Şu an 32. Haftaya 2 gün kaldı 🙏