Pink-20 Merhaba Hamileliğimin 2. ayında bi lekelenme oldu. Ardından doktor rapor verdi ve progestan kullanmaya başladım ancak 15 gün sonra kontrolde doktor baktığında kan çizgileri hala geçmemişti o günden beri yatıyorum . Böyle bir durum yaşayan var mı ?