zeynepylmz Kızlar o kadar kararsızım ki.Defne,İpek,Erva arasında kararsız kaldım ama farklı önerilere de açığım lütfen bana isim önerin 😅
Ates21 zeynepylmz Bence erva ama ben kızıma Esila ismini koyacam Hira mira masal o isimlerde hoşuma gidiyor🙂
melikeyldrm_54 Bende 34 haftalığım 🥰 Biz Elizan koycaz kızımızın adını belki sizede fikir olur anlamına çok güzel. Söylediklerinizin içindende ben olsam defne koyardım
Sbhtzmn zeynepylmz kızım olsaydı adı hazır Nil bence düşünebilirsin . Farklı olarak alin , mira, lina
tatlissannee Sbhtzmn Lina mira hiç farklı değil bence ya 3 kızdan 2 si lina mira şu son yıllardaa😁 ama herkesin kendi fikri tabi😌
Sedazehra2012 zeynepylmz ben lilya koyacağım çok beğendim duyduğum zaman bakalım kararımız değişmezse böyle devam edecek