7 haftalık olduk ve öğreneli 2 hafta oldu henüz eşim ve iki yakınım dışında kimse bilmiyor ailelere ve çevreme ne zaman söylemeliyim bilemiyorum biraz büyüsün istedim 12-13 haftalıkken erken mi olur yoksa geç mi sizce? Özellikle de 4buçuk yaşındaki oğluma ne zaman söylesem bunu çok düşünüyorum önerilere tavsiyelere açığım sevgiler 🙏