Symhm devlet konusunda ilgi alaka davranış olarak tavsiye etmezler şöle böle diye sende biliyosundur benim ilk karşılayan ebe biraz sert hemen azarlayacak tiptendi dedim Allahım nolur iyilerle karşılaştırsın beni 🙏🏻Diye sevmedim kadını çünkü Allahtan onun nöbeti bitti benim Doğum sonraki Ebeye kaldı çok şükür dedim Allah razı olsun ondan İnşAllah senin Doğuma da o girer 😇 ortam iyi Canım iyi insanlar olunca tek odadasın Doğum anına kadar nst de bağlı kalıyosun gelen giden Altan yokluyo zaten 😂 o sorun değilde tavsiye ediyorum yani ha bide yemekleri tuzsuzdu ay tuz götür giderken 😂 bebeğe de hurma tattırdık bi çay kaşığı zemzem suyu içirdik biz odaları da güzel yani eski hastaneye göre bu kat kat iyi