Elafeyza23 Kızlar 32.haftamdayım doktorum 2 hafta da Bi kontrole çağırıyor ve her seferinde 30 TL NST ücreti ödüyoruz sizin de durumlar böyle mi
Nslhnkr Elafeyza23 bnde 2 haftada 1 gidiyorum . Nst ücretim benmde 30 tl. Komik bir rakam açıkçası gözümde yok bu para sonuçta faydasını görüyoruz takılmayın sizde
minikalp03 Elafeyza23 bende ozele gidiyorum 50 tl nst ucreti doktrm sadce 35. Haftada nst istedi baska istemedi o yuzden ücreti sorun etmedim 38. Haftayi doldurmak uzerym bidada istemez zaten
Ecmelbeyza Elafeyza23 Muayene süren 10 gün geçerli her hafta verme ücret . Pazartesi muayene oldun ta diğer hafta ortasına kadar geçerli 10 gün
Nslhnkr Elafeyza23 acıkcası nst suan önemli haftamız geldi düzenli girmekte fayda var bazı hastaneler 100 tl alıyormuş bizimki gene iyi
Candice07 Elafeyza23 10 günde 1 gidince ödemiyorum ben. Muayene ve kontrol olarak geçiyor. İkisinde de nst baglıyorlar. Muayenede ödüyorum kontrolde ödemiyorum. Ama 15 gün olunca ayrı ayrı fiyatlandırma alıyorlar.
Elafeyza23 Candice07 benim de öyle 10 gün de bir gidince muayene ücreti istemiyor ama 15 günü buluyor gitmemiz 2 hafta da bir gelmemizi istiyor çünkü doktorum
sevilll89 Elafeyza23 ben 36 hafta bitti ilk defa bağladı 100 TL aldı ücret her girdiğimde alacak mi sormadjm onu muayene 300 belki artık muayene değil de sadece nst alır salı günü randevum var i gün belli olur