Cevirmenannee bizde 60×120 mi ne ahşap sallanan anne yanı beşik aldık. Daha kullanmadık ama yatağa sıfır koymazsanız rahat sallanır. Bebek büyüdükçe yatak kısmı daha aşağıya taşınıyor. Dört kademeli. En az dört beş yaşına kadar kullanılır diyorlar. Bende oda yapmayı düşünmüyorum iki yaşından önce kendi yatağımda da yatırmak istemiyorum yanımda ama yatağında olsun istediğim için böyle seçtik. Parklardan daha güzel görüntü olarak, kullanışlı da görünüyor. Ama tabi deneyim kısmı yok dediğim gibi 😊