velhasil Kubra2721 ben oldum 8-9 haftalıktık yanlış hatırlamıyorsam, hafif atlattık çok şükür . D vitaminine erken başlatmıştı süreçte doktorum. Şimdi 25 haftalığız her şey yolunda elhamdülillah:)