Bnselz inanın ilk doğumumda hastaneyi ayağa kaldırmısımdır hem acemilik hemde uzun geçen süreç attığım çığlıkları ne siz sorun ne ben söyleyim 🙈 bende sizin gibi bu doğumda sakin kalacağım kendimi yormayacağım daha sakin ve sessiz olacağım dedim ve gerçektende öyle oldu. Hastanede doktoru beklerken o kadar sakin sancı çekiyordum ki eşim eminmisin sancı çektiğine hiç öyle bir halin yok dedi 🤭 benim de karnım çok büyüktü fakat bebek ultrasonda 3.400 çıktı doktorum karnının büyüklüğüne bakarsak bebek daha kilolu ultrasonda yanılma payı vardır dedi 😊 1 hafta önce usgye girmiştim.