Ediz101019 Göğüslerim zaten iriydi.şuan 2 kay daha büyüdü.henüz 14+2 yim daha fazla büyür mü.önerebileceğiniz südyen var mı rahat olan.çok zorluk çekiyorum
Hatice68 Ediz101019 maalesef ayni durum bende de var kızlar ve inanır mısınız evde sadece yarım atlet giyebiliyorum bi yere giderken taktığım sudyen adeta sıkıyor mahvediyor 🤦♀️
Oznur_08 Ediz101019 pentiden aldım ama destekli almanızı tavsiye ederim sütyensiz gezme büyüyo ve sarkar dediler ve bol yağla beniö küçüktü çok büyüdü var heryeri çatır çutur çatırtıdı😂
Minnosunannesiii Hatice68 ben yarım atlet bile takmıyorum 🤣🤣🤣 ve İç çamaşırı nefesimi kesiyor 8 aydır takmadım alıştım sanırım 🤣🤣🤣 bir yere giderken Allah affetsin unuca çapraz iki yar abandı takıyorum 🤣🤣🤣 üstüne atlet geçiriyorum tamam oldu bitti valla nefesim çıkmıyor napim 🤣🤣🤣🤣🤣
Ediz101019 Hatice68 ben şuan 90 beden aldım o da sıkıyor mahvediyor evde takmıyorum ama dışarı da mecbur .yarım atlet tarzı bişey aldım trendyoldan. Onu kullanıyorum desteksiz
Cimen_bebek Benimde merak ettiğim şuanda büyüdügü sekliyle kalirmi yoksa geri eski haline dönermi? Benimkiler küçüktü suanki halinden memnunum ve eski haline dönmesini istemiyorum
Edali87 Minnosunannesiii ayy cok güldüm 🤣🤣🤣🤣🤣allahim nedir memelerden çektiğimiz neyse tövbe tövbe cok sukur memesiz var 🤣
DenizSayer Ediz101019 benimde bi anda göğsüm büyümüştü evde sütyen kullanmıyorum pek ama emzirme sütyenleri aldım çok rahat ve çok iyi kullanışlı dışarı çıkarken kullanıyorum ama rahat baya
Minnosunannesiii Hatice68 bide göğüslerin allahtan güzel duruyor öyle sarkık filan değil zaten küçüklerdi evet biraz büyüdüler ama rahatsız, etmiyor yara bandını çekiyorum üstüne ucu belli etmesin yeter 🤣🤣
kurtaricimelekk Ediz101019 daha haftaniz çok küçük, ilerledikçe daha da büyüyecek göğüsleriniz o yüzden en başından atlet tarzı giyinebilirsiniz ben 31 haftalığım sürekli sudyen almaktan yıldım ani büyüme var 😂😂
Ediz101019 kurtaricimelekk hamilelik öncesi desteksiz 85 bedendi şimdi 100 beden olmuşumdur daha 3 aylığım
Minnosunannesiii Edali87 Kı valla sorma rahatsız oluyorum iççamaşorından yaa nefesimi kesiyor valla 🤣🤣 sizde deneyin çok rahat oluyor
Hatice68 Ediz101019 valla insallah bu kadar büyümeye sutumuz olur canım ya haftaya bugün ben doğuma gidiyorum darısı hepinizin başına hayırlı doğumlar nasip etsin Rabbım
Edali87 Minnosunannesiii ben daha yeniyim ama.suan bi esofman altım var sanki başka elbisem kıyafetim yok sutyenlerim göğsüm aynı ama boğuluyorum sanki zaten tuğla taşıyor gibi bi his sabahlari göğsümü kesiyorlar gibi bir agri