Merhaba Hanımlar ben normal doğum yapmış ve 10 dikiş yemiş biri olarak size bir önerim olacak mesela normal doğumdan sonra eğer dikişleriniz varsa dikişler insanın canını yakabiliyor kanamada oluyor ve bu kanamalar için hani pet falan kullanmak zorunda kalıyoruz ya işte aslında hasta bezi kullanmak daha rahat çünkü dikişleriniz sertleşebilir iyileşme sürecinde acıtabilir petler falan onun için hasta bezine dikdörtgen şeklinde uzun bir şekilde kesin onu kullanın hem daha yumuşak hem de dik işlerinizi hiç acıtmıyor bunu ahat olarak gördüm burada sizinle de paylaşmak istedim İnşallah faydası olur sizin için çünkü doğumdandaha sonra anlarsınız