Yf12 4455 kesinlikle yaptır cnm şekerin yüksek olması bebege zarar verir en azından ögrenmiş olursun cnm sen yaptır inşlh düşük çıkar ailede varsa mesala çıkabiliyor
Biryolcu Şeker yüklemesinin bu şekilde sorulduğu bir sürü başlık var orada da hiç bir şeker belirtisi olmamasına rağmen şekeri çıkan annelerin tecrübeleri yazmakta. Şeker yüklemesi yapılmadan fark edilmese Allah korusun önemli derecede olumsuz sonuçlarla karşılaşılabilir
eilik ArminN Önce aç karnına kanınız alınıyor ve açlık şekerinize bakılıyor, daha sonra size doktorum söylediği mg da şekerli içecek veriyorlar onu içiyorsunuz. İçtikten 1 saat sonra ve 2 saat sonra tekrar kan veriyorsunuz. İşlem bitene kadar aç olmalısınız. Kusma falan yaşanırsa iptal oluyor ve başka gün tekrarlanıyor 😊
idiloska Yaptırdım, çok zor diyenler oldu, hiç zorlanmadım, asidi kaçmış gazoz tadında bir şekerli su içtim. Şekerim yok ama demirim ve kan değerlerim düşük.
Zeynep_99 idiloska biz henuz yaptirmadik nasil icerim hicbir fikrim yok asitli ve şekerli seyler 10 senedir agzima sokmuyorum bakalim bizi nasil bir surec bekliyor
idiloska Zeynep_99 asitli değil, şekerli su, tadı bana asidi kaçmış gazoz gibi geldi, zorlanmadım içerken.