Kizlar merhaba dün sancı konusunda post açmıştım yalancı sancı olabilir diye düşündüm gece yattım uyudum rahatti sabah yine bir baskı ve ağrıyla lavaboya gittim geldim ve iç çamaşırımin ıslak olduğunu farkettim ama gene fazlaydı yani acaba su mu geliyor dedim yavas yavaş hala baskı ve bi agri var ilk oglumda da suyum gelmisti ama o zaman baya baya suydu gelen yavaş yavaşda olsa su geliyor sanırım başına gelen varmi ?